Tuesday 23 April 2013

Pelengkap Kesihatan Susu Kambing Anugerah

Assalamualaikum..

Kita sering didedahkan tentang kebaikan susu kambing kerana ianya lebih baik dari susu lembu. Banyak penemuan di serata dunia mendapati susu kambing mengandungi kandungan lemak serta rangkaian vitamin baik untuk kesihatan.

Namun badan manusia juga turut memerlukan pelbagai jenis vitamin dan zat-zat lain yang tidak terdapat di dalam susu kambing. bagi melengkapi keperluan nutrien serta membantu melawan pelbagai penyakit, Pelengkap Kesihatan Susu Kambing Anugerah telah diformulasikan dengan pelbagai bahan aktif yang telah terbukti keberkesanannya secara saintifik dan amali.

 Antara kandungan yang paling penting di dalam Pelengkap Kesihatan ini adalah bacaan 30 juzuk Al-Quran serta doa-doa yang selama ini menjadi rahsia dalam perubatan islam. Mukjizat Al=Quran merupakan penawar terbaik dan seharusnya sebagai umat Islam kita berbalik kepada kekuasaan Allah SWT untuk membantu menyelesaikan segala masalah dari segi zahir dan batin. 

Dapatkan Pelengkap Kesihatan Susu Kambing Anugerah hanya di Anwari Kasih dan nikmati harga istimewa dan penghantaran percuma di seluruh Malaysia khas untuk semua pelanggan Anwari Kasih!!


 Alami kebaikan susu kambing yang kaya dengan kalsium, protein, garam mineral dan sesuai untuk mereka yang alah kepada susu lembu. Susu Kambing Anugerah melengkapkan keperluan nutrisi harian anda dengan kandungan yang senang disediakan dan mudah dihadam.

7 makanan terunggul di dunia diadun bersama dengan ekstrak susu kambing organik:

1. Kismis – membekalkan tenaga segera, meningkatkan daya ingatan dan mengimbangi tahap kolesterol. 5. Habbatus sauda – mampu meningkatkan sistem imunisasi badan dan mengurangkan keradangan dan pembentukan sel-sel tumor.
2. Ginkgo Biloba –menajamkan fikiran dan meningkatkan pengaliran oksigen ke otak. 6. Gam Arab – mampu menstabilkan kontraksi usus kecil, mengurangkan masalah sembelit dan cirit-birit.
3. Delima – bertindak sebagai anti-oksidan dan melawan radikal bebas di dalam badan. 7. Kolagen – bahan aktif untuk awet muda, mengurangkan geseran antara tulang sendi dan menajamkan penglihatan.
4. Biji aprikot – mengandungi vitamin B17 yang mampu merawat dan mencegah kanser.

Dengan menggabungkan kaedah rawatan Islam, Susu Kambing Anugerah sememangnya makanan kesihatan yang lengkap untuk anda.
Ayat-ayat al-Quran sebanyak 30 juzuk dibacakan dalam keadaan yang sempurna dengan penjagaan terhadap adab dan niat pembaca. Kemudian ayat-ayat al-Quran tersebut dibaca berulang-ulang kali mengikut kiraan tertentu.
Antara ayat-ayat dan doa-doa khusus yang terkandung di dalam Susu Kambing Anugerah ini:

• Bacaan 30 juzuk al-Quran • Surah al-Fatihah
• Surah al-Baqarah • Surah al-Qadr
• Surah as-Saffat • Surah al-Qamar
• Doa-doa terpilih

Nikmati Susu Kambing Anugerah untuk membantu meningkatkan kesihatan zahir dan batin anda, Insha-Allah.
 Kaedah penggunaan:
Tuangkan serbuk Susu Kambing Anugerah ke dalam cawan kecil. Campurkan dengan air suam. Kacau sehingga larut.

Tertib sebelum minum:
Baca selawat 3 kali, kemudian baca surah al-Fatihah, baca La Hawla Wala Quwwata Illa Billah. Akhir sekali niat kepada Allah untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi.

Sukatan:
Dewasa : satu tiub setiap pagi sebelum sarapan
Kanak-kanak : setengah tiub setiap pagi sebelum sarapan

Untuk maklumat lanjut tentang produk anugerah, order dan tawaran istimewa dari kami, sila ke laman Facebook kami di https://www.facebook.com/anwari.kasih 

No comments:

Post a Comment